Puma Time To Play eau de toilette nőknek 90 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Time To Play eau de toilette nőknek 90 ml . Puma Time To Play a legjobb ár. Puma
Puma Time To Play eau de toilette nőknek 90 ml

További Eau de toilette

Puma
3 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
22 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-34%
Marc Jacobs
15 900 Ft 10 540 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
76 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annayake
12 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Prada
17 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Miu Miu
22 570 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
27 140 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chloé
9 830 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annayake
15 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
8 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
5 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
30 260 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Vivian Gray
4 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
4 230 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 430 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-26%
Thierry Mugler
22 320 Ft 16 530 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Burberry
8 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.