Puma Velocity Nitro Futócipő - 47 EU | 12 UK | 13 US | 31 CM

A bolthoz: Top4Running.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Puma Velocity Nitro Futócipő - 47 EU | 12 UK | 13 US | 31 CM

További Futócipők

Puma
31 220 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
33 930 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
New Balance
37 360 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Asics
48 840 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
S/LAB
58 960 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
-13%
Asics
21 710 Ft 18 990 Ft
Top4Running.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Asics
42 840 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Asics
42 840 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Mizuno
42 750 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Altra
58 630 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Nike
54 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Asics
48 840 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Asics
48 840 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Nike
54 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
S/LAB
67 000 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.