Puma velúr klasszikus

A bolthoz: OutletExpert.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Unisex szabadidő cipő a Puma-tól. Klasszikus fűző. Tartós, macskaköves bőr felsőrész. A puha talpbetét biztosítja az optimális járási kényelmet. A poliuretán habból készült puha középtalp segít csillapítani az ütéseket. Finom mintájú gumitalp megakadályozza a csúszást.
Puma velúr klasszikus

További Férfi cipő

Puma
29 640 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
39 520 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
-21%
Puma
38 079 Ft 30 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 740 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
22 230 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
16 720 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
54 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 560 Ft
Top4Running.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
34 960 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
31 350 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
40 300 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
41 800 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
39 900 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
9 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
29 640 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
37 050 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 820 Ft
Top4Running.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
3 000 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.