Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Bi Color

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Bi Color Zöld Kapható női méretben. 36,37,39,40,40 1 2,38 1 2 Női Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Bi Color

További Rövidszárú tornacipők

DC Shoes
27 411 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok
18 525 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Lacoste
35 864 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
18 190 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Bugatti
32 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Asics
26 600 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Lacoste
51 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Victoria
14 456 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ideal
2 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Superga
34 694 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Felmini
30 944 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
adidas core
12 490 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Reebok
17 890 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
OJJU
14 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.