Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Metal

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Metal Rózsaszín Kapható lányméretben. 37,35 1 2,37 1 2 Lány Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma Basket Platform Metal

További Tornacipők

-11%
Lacoste
22 985 Ft 20 560 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
23 150 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
38 190 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
16 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
13 942 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
27 470 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 390 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
21 104 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
6 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gola
15 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geox
37 970 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
4 955 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
New Balance
32 720 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
GBB
18 794 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
26 103 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
18 794 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
KangaROOS
11 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
20 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
15 801 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.