Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
40 46

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH Fehér Kapható férfi méretben. 40,46 Férfi Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

További Rövidszárú tornacipők

-12%
Puma
28 359 Ft 25 230 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
37 558 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
29 640 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
19 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-28%
Puma
51 839 Ft 37 790 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
27 877 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
27 290 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
33 042 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
32 110 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-18%
Converse
43 688 Ft 36 220 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Kappa
20 634 Ft 18 450 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Reebok Sport
38 179 Ft 34 620 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
43 010 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
41 220 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
49 020 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fila
27 371 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
48 910 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
44 000 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Kappa
22 310 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
26 810 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.