Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF

13 143 Ft 11 500 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
19 21 24

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF Tengerész Kapható fiúméretben. 19,21,24 Fiú Cipők Rövid szárú edzőcipők
-13%
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF

További Rövidszárú tornacipők

-13%
Puma
14 783 Ft 12 935 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
14 377 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Chicco
13 143 Ft 11 500 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 390 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
22 182 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 900 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
New Balance
24 050 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
8 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 440 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 390 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Hummel
12 921 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
13 859 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
28 820 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Birkenstock
25 511 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Chicco
8 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Skechers
15 193 Ft 12 914 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gola
32 294 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Chicco
8 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gola
21 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
16 471 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.