Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF Tengerész Kapható fiúméretben. 19,20,21,24,27 Fiú Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH INF

További Rövidszárú tornacipők

Puma
20 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 729 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geox
37 039 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Hummel
26 198 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
33 269 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Hummel
20 582 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bensimon
14 569 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Gola
27 049 Ft 24 344 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Geox
17 849 Ft 14 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Victoria
14 569 Ft 11 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Kickers
14 047 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-31%
GBB
31 389 Ft 21 972 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bensimon
12 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geox
22 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Little Mary
39 339 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Chicco
16 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Clarks
16 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
7 069 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
19 139 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Armistice
24 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.