Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH JR

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
36 37 39

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH JR Kék Kapható lányméretben. 36,37,39 Lány Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH JR

További Tornacipők

-13%
Emporio Armani
69 007 Ft 60 381 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Little Mary
14 531 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Hummel
25 959 Ft 22 714 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
10 784 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
21 557 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Agatha Ruiz de la Prada
22 639 Ft 19 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
20 585 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
15 945 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Superga
16 103 Ft 14 090 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Converse
14 783 Ft 12 935 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
22 390 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Birkenstock
25 511 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
13 859 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
15 743 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
19 133 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Acebo's
32 527 Ft 28 461 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
19 133 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
GBB
18 167 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Hummel
12 921 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Little Mary
20 585 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.