Rövid szárú edzőcipők Puma Vikky V2 Ribbon

A bolthoz: Spartoo.hu
5% kedvezmény, 10% 30 000 Ft felett és 15% 47 000 Ft felett

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma Vikky V2 Ribbon Fehér Kapható női méretben. 39,40 1 2,37 1 2. . Női Cipők Rövid szárú edzőcipők.
Rövid szárú edzőcipők Puma Vikky V2 Ribbon

További Rövidszárú tornacipők

-20%
Puma
25 990 Ft 20 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
9 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Puma
33 330 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Puma
31 490 Ft 25 190 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Puma
32 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
29 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
32 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
31 490 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Puma
19 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
31 490 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
-18%
Puma
22 990 Ft 18 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
31 500 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Puma
29 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
29 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.