Rövid szárú edzőcipők Puma WN SUEDE BOW PATENT.TIBETA

A bolthoz: Spartoo.hu
-5% minden nem léértékeltre, -10% 30 000 Ft felett és -15% 47 000 Ft felett kuponkóddal

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma WN SUEDE BOW PATENT.TIBETA Piros Kapható női méretben. 36,37,38,39,40,35 1 2,38 1 2. . Női Cipők Rövid szárú edzőcipők.
Rövid szárú edzőcipők Puma WN SUEDE BOW PATENT.TIBETA

További Rövidszárú tornacipők

Puma
28 995 Ft
Otto.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 995 Ft
Otto.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 460 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Puma
11 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Puma
25 995 Ft
Otto.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 790 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Bronx
55 560 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Asics
19 470 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
21 999 Ft
Hervis.hu
Ingyen szállítás
Lasocki
12 500 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
New Balance
16 470 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Gabor
37 520 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Asics
17 220 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
77 964 Ft
Footshop.hu
Ingyen szállítás
-22%
Reebok
28 500 Ft 22 480 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Big Star
12 710 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
s.Oliver
12 990 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.