Rövid szárú edzőcipők Veja ESPLAR LOW LOGO

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Veja ESPLAR LOW LOGO Fehér Kapható női méretben. 36,42,43,44,45,46. . Női Cipők Rövid szárú edzőcipők.
Rövid szárú edzőcipők Veja ESPLAR LOW LOGO

További Rövidszárú tornacipők

Veja
44 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
44 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
44 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
46 089 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
35 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
40 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
40 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
30 139 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
44 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
38 999 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
35 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
40 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
44 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-31%
Trussardi Jeans
40 750 Ft 28 250 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
ANSWEAR
10 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Tamaris
21 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Marco Tozzi
23 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Tamaris
17 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
-14%
Tamaris
14 990 Ft 12 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás

A Veja márkáról

Veja márka története egészen 2003-ig nyúlik vissza, amikor a két alapító Sébastien Kopp és François-Ghislain Morillion egy kínai gyárat látogattak meg, hogy eldöntsék, hol készüljenek a cipőik. Ekkor tanúi voltak a borzalmas munkakörülményeknek, és látták, hogy egy szobában 32 dolgozó aludt együtt. Eldöntötték, hogy ők ehhez nem asszisztálnak, és az ő vállalkozásuk más elveken alapszik majd. 2004-ben alapították meg a Veja céget, amely a fair trade (méltányos kereskedelem) és fenntarthatóság filozófiája alapján működik. 

A két fiatal férfi azért döntött a sneakerek gyártása mellett, mert ezzel a darabbal tudtak a leginkább azonosulni. Imádták, és minden nap viselték ezeket a sportos lábbeliket, és akármerre néztek, körülöttük is rengeteg ember élvezte a tornacipők nyújtotta kényelmet. 

Mikor utánajártak, mivel jár egy ilyen fajta lábbeli gyártása és eladása, felfedezték, hogy egy tornacipő árának 70%-a a marketingre megy el, míg magára a készítés folyamatára csupán 30%-ot költenek. Felháborítónak tartották, így ők a reklámot teljesen kihagyják egy-egy új terméknél, így minőséges cipőt kedvező áron tudnak kínálni. 

A gyártást Brazíliában kezdték, hiszen itt volt a legtöbb természetes nyersanyag, és megfelelő gyárak. Elkezdték megtervezni és gyártani a környezettudatos darabokat. A talprészt természetes, vulkanizált kaucsukból (gumiból) készítik, mely nagyon rugalmas, de mégis kopásgátló. A cipő felső részéhez organikus pamutot és természetes bőrt használnak. Kifejlesztettek egy olyan új anyagot, ami a cipőgyártás és az anyatermészet jövőjét talán örökre megváltoztatja. Ehhez az új anyaghoz a brazil utcákon összegyűjtött műanyag üvegeket használják, amelyeket összepréselnek, újrahasznosítanak, és ebből készítik a cipő talpának egy részét.

A márka mindenkinek való, aki fontosnak tartja a divatot, minőséget és mindenek felett a természetet is.