Smash V2 Buck Gyerek sportcipő Puma

14 490 Ft 12 690 Ft
A bolthoz: Bibloo.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
39

Termékleírás

felső rész - textil, szintetika belső - 100% textil talprész - szintetikus anyag cipőbetét - textil Felület: velúr Típus: alacsony Záródás: cipőfűzővel Szín: fekete
-13%
Smash V2 Buck Gyerek sportcipő Puma

További Tornacipők

Puma
14 569 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Puma
18 729 Ft 16 856 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
12 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
14 984 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
12 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
14 047 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Heelys
27 049 Ft 24 344 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Adidas
20 809 Ft 15 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Hummel
32 879 Ft 24 659 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Skechers
24 949 Ft 22 454 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
DC Shoes
24 969 Ft 18 727 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Adidas
37 449 Ft 28 087 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Adidas
27 049 Ft 21 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Nike
15 599 Ft 13 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Nike
11 239 Ft 8 429 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
KangaROOS
18 710 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
12 069 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-39%
Catimini
20 403 Ft 12 556 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Timberland
43 689 Ft 32 767 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Kappa
15 607 Ft 12 485 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.