s.Oliver Melltartó fehér

10 610 Ft 8 490 Ft
A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
70 75 80

Termékleírás

Betét: Kivehető kosarak; Pánt fajtája: Klasszikus pántok; Melltartó- bikini típusa: Push-up; Merevítő: Merevítővel; Minta: Univerzális színek; Részletek: Csipke; Extrák: Átlátszó, Állítható vállpánt, Kivehető kosarak
-20%
s.Oliver Melltartó  fehér

További Menyasszonyi fehérnemű

-21%
s.Oliver
7 890 Ft 6 310 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-40%
Skiny
11 990 Ft 7 195 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Vivance
9 790 Ft 7 830 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Lascana
15 790 Ft 11 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Petite Fleur
12 990 Ft 10 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
10 590 Ft 9 530 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
15 790 Ft 12 630 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
15 790 Ft 12 630 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-40%
Passionata
9 390 Ft 5 635 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Calida
16 990 Ft 15 290 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-40%
Skiny
4 890 Ft 2 935 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-22%
Chantelle
18 490 Ft 14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
7 090 Ft 6 380 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
6 290 Ft 5 660 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
14 590 Ft 11 670 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Magic Bodyfashion
4 790 Ft 4 310 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
11 790 Ft 10 610 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 790 Ft 11 030 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.