s.Oliver női bokacsizma

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Postaköltség 690 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
38 39 40

Termékleírás

Csinos s.Oliver női bokacsizma, belső oldalán cipzárral ellátott. Soft Foam technológiával készült, ezáltal tökéletesen alkalmazkodik a talp formájához. Belső része: textilANYAG: szintetikusSAROK: 2,5 cmCikkszám: 5-5-25444-25
s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria
s.Oliver női bokacsizma

További Bokacsizmák

s.Oliver
27 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
BELLE WOMEN
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Marco Tozzi
19 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Mulanka
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Rieker
22 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Rieker
21 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Rieker
20 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Coolway
19 837 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
JB Martin
50 315 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mulanka
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Fericelli
47 239 Ft 37 791 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
-21%
Bronx
82 149 Ft 65 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.