s.Oliver női bőr félcipő

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Postaköltség 690 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
37 40

Termékleírás

Kényelmes s.Oliver női bőr félcipő. Soft Foam talpbetéte gondoskodik az egész napos kényelmes viseletről, és alkalmazkodik a talp formájához. Belső része: szintetikusANYAG: bőrSAROK: 1,5 cmCikkszám: 5-5-24200-24
s.Oliver női bőr félcipő galéria s.Oliver női bőr félcipő galéria s.Oliver női bőr félcipő galéria s.Oliver női bőr félcipő galéria s.Oliver női bőr félcipő galéria s.Oliver női bőr félcipő galéria
s.Oliver női bőr félcipő

További Mokaszinek

BELLE WOMEN
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
-26%
JB Martin
49 103 Ft 36 827 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Regard
47 071 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Moony Mood
9 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Missoni
156 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Marc Jacobs
91 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
JB Martin
40 303 Ft 35 265 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lauren Ralph Lauren
50 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Vagabond Shoemakers
59 269 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
BELLE WOMEN
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Givana
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.