s.Oliver női félcipő

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
37 38 39

Termékleírás

Elegáns s.Oliver női félcipő fűzős fazonban. A cipő orrát és sarkát kígyóminta díszíti. A Soft Foam memóriahabos talpbetét alkalmazkodik a talp formájához, ezáltal egész napos kényelmes viseletet biztosít. Belső része: textilANYAG: szintetikusSAROK: 3,5 cmCikkszám: 5-5-23601-36
s.Oliver női félcipő galéria s.Oliver női félcipő galéria s.Oliver női félcipő galéria s.Oliver női félcipő galéria s.Oliver női félcipő galéria s.Oliver női félcipő galéria
s.Oliver női félcipő

További Félcipők

Timberland
61 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
JB Martin
41 607 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Minna Parikka
150 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Les Petites Bombes
15 391 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gant
17 290 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Betty London
22 448 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bugatti
21 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Bugatti
21 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Bugatti
32 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Rieker
18 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Bugatti
20 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.