s.Oliver női hótaposó

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Postaköltség 690 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
39 40

Termékleírás

Komfortos s.Oliver női hótaposó Soft Foam puha habos talpbetéttel, ami az egész napos járást is kényelmessé teszi. A cipő könnyebb felvételét a bokacsizma felső részén található fűző segíti. Felsőrésze textil, bélése pedig bélelt textil.ANYAG: textilSAROK: 2,5 cmCikkszám: 5-5-26422-23
s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria
s.Oliver női hótaposó

További Hótaposók

7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Tamaris
29 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Mou
67 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Casual Attitude
42 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bearpaw
18 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Mou
61 886 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mou
76 012 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Kimberfeel
49 653 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Caprice
31 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-10%
Sorel
37 588 Ft 33 833 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Casual Attitude
44 409 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Marco Tozzi
24 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.