s.Oliver női hótaposó

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Postaköltség 690 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
39 40

Termékleírás

Komfortos s.Oliver női hótaposó Soft Foam puha habos talpbetéttel, ami az egész napos járást is kényelmessé teszi. A cipő könnyebb felvételét a bokacsizma felső részén található fűző segíti. Felsőrésze textil, bélése pedig bélelt textil.ANYAG: textilSAROK: 2,5 cmCikkszám: 5-5-26422-23
s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria s.Oliver női hótaposó galéria
s.Oliver női hótaposó

További Hótaposók

7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Tamaris
29 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Mou
67 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bearpaw
18 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Kimberfeel
49 653 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mou
61 886 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Casual Attitude
42 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mou
76 012 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Caprice
31 990 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-10%
Sorel
37 588 Ft 33 833 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Marco Tozzi
24 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Casual Attitude
44 409 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.