s.Oliver So Pure Women EDT 30 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Az s.Oliver So Pure Women illata gyengéden beleolvad a bőrbe. Jól érzi magát, és egyszerűen csodálatosan illatos - ezt segítik a felső hangban található lédús citrusfélék, kiegészítve a zöld borostyánnal és az alma gyümölcsös frissességével. A puha alap meleg ambrox és fás tónusokkal kiegészíti a bársonyos illatot. Az s.Oliver SO PURE új illatai segítenek... kiemelni saját személyiségét.Az illatot 2017-ben mutatták be. tovább
s.Oliver So Pure Women EDT 30 ml

További Eau de toilette

s.Oliver
9 280 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Versace
8 950 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-93%
Dior
19 950 Ft 1 410 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-34%
Marc Jacobs
15 900 Ft 10 540 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
76 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
8 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-31%
Gabriela Sabatini
3 580 Ft 2 480 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Gucci
9 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Fenjal
2 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-91%
Dolce & Gabbana
13 580 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Jesus Del Pozo
5 030 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-10%
Moschino
10 850 Ft 9 800 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-87%
Bvlgari
9 490 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-33%
Carolina Herrera
16 510 Ft 11 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Oriflame
5 630 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Emanuel Ungaro
6 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
22 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Mont Blanc
8 180 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.