Sportcipő PUMA - Basket Heart Luxe Wn's 366730 01 Quiet Shade/Quiet Shade

A bolthoz: Ecipo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A márka kényelmes modellje Puma. Kényelmesen kidolgozott szára természetes bőr - magas fényű. A belül lévő betét anyag. A talp - kiváló minőségű anyag. Ha állandóan mozgásban vagy, akkor válassz lapos talpu cipőt.
Sportcipő PUMA - Basket Heart Luxe Wn's 366730 01 Quiet Shade/Quiet Shade

További Rövidszárú tornacipők

Le Coq Sportif
18 720 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
MICHAEL Michael Kors
60 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
U.S. Polo Assn
20 690 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Gant
18 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Marco Tozzi
8 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Superga
11 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
ANSWEAR
4 690 Ft
Answear.hu
Szállítási díj 750 Ft-tól
-32%
Trussardi Jeans
31 990 Ft 21 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
-31%
Nike
60 080 Ft 42 030 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Geox
23 890 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Jeans
17 220 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
18 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Tommy Jeans
20 980 Ft
Ecipo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
21 600 Ft
Differenta.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.