Sporttáskák Puma Pro Training II

21 677 Ft 19 480 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Sporttáskák Puma Pro Training II Kék Kapható férfi méretben. Egy méret Férfi Táskák Sporttáskák
-11%
Sporttáskák Puma Pro Training II

További Sporttáskák

Nike
25 450 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 040 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joma
19 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 970 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joma
19 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joma
19 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Puma
19 580 Ft 15 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
28 180 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joma
19 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joma
19 700 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
20 820 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
24 300 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
22 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 580 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 900 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
27 750 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 830 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
29 850 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
21 650 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
18 930 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.