Lábujjközös papucsok Puma POPCAT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Lábujjközös papucsok Puma POPCAT Fekete Kapható férfi méretben. 37,38,39,42,43,46,44 45,48 49,40 1 2,35 1 2,47,44 1 2 Férfi Cipők Lábujjközös papucsok
Lábujjközös papucsok Puma POPCAT

További Strandpapucsok

-21%
Quiksilver
16 929 Ft 13 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Adidas
12 689 Ft 11 429 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Crocs
21 149 Ft 19 043 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Adidas
9 729 Ft 8 765 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Crocs
23 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Crocs
25 379 Ft 22 859 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
15 239 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reef
27 087 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
John Galliano
32 159 Ft 28 153 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
15 644 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
16 993 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
11 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rider
6 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Adidas
7 791 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ipanema
3 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Crocs
21 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Crocs
10 159 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rider
4 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
3 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
9 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.