Színes Puma gyerek póló

A bolthoz: OutletExpert.hu

Postaköltség 630 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A Puma gyerekpóló ideális a mindennapi viselethez.
Színes Puma gyerek póló

További Mintás és feliratos rövid ujjú pólók

Puma
11 600 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Puma
11 600 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
12 600 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Adidas
8 260 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
10 940 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Levi's®
12 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-26%
Levi's
12 559 Ft 9 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
7 724 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
SuperDry
11 990 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Salomon
10 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-26%
Replay
27 199 Ft 20 399 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Replay
23 890 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Replay
20 509 Ft 15 382 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
20 990 Ft
Bibloo.hu
Ingyen szállítás
-32%
Knitis
7 390 Ft 5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Pepe Jeans
11 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Pieces
4 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Replay
19 790 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-25%
Guess
15 069 Ft 11 302 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Eleven Paris
18 829 Ft 14 122 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.