Szürke női tornacipő Marc O'Polo 13943501

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A minőség messziről látszódik. Ha Ön is egy igazi maximalista, aki minden ruhadarabját és kiegészítőjét gondosan választja ki, szavazzon a kiváló Marc O'Polo-ra. A márka már 1967-ben lett megalapítva és azóta a sportos-elegancia vezető márkájává vált. Ez a minimalista, könnyed textil tornacipő minden szettnek megadja az összhangot és viselőjének magas kényelmet... nyújt. Remek választás a tavaszi és nyári mindennapokra. tovább
Szürke női tornacipő Marc O'Polo 13943501

További Rövidszárú tornacipők

-12%
VANS
29 673 Ft 26 182 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 640 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Remonte
24 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Reebok
13 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
adidas core
20 190 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Reebok
19 855 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Skechers
28 508 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Reebok
15 690 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
24 300 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ideal
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
New Balance
23 940 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-12%
Hummel
22 677 Ft 20 009 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
37 030 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Geox
43 538 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
22 800 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Adidas Originals
25 080 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól

A Marc O’Polo márkáról

A brandet 1967-ben három barát, a svéd Rolf Lind, Göte Huss és az amerikai Jerry O'Sheetsalapította Stockholmban. A svéd kifinomultságot és az amerikai nyitott világszemléletet ötvözték a legelső dizájnokban. Így jött létre az első darab, amely egy különböző anyagokból készített felső volt. A nagy áttörést az jelentette, amikor 1972-ben egy uniszex pulcsit és egy logós felsőt dobtak a piacra. Ez a megmozdulásuk nagyon szimpatikus volt a vásárlók számára, és a brand ennek köszönhetően dinamikus fejlődésnek indult.

Azóta már évente 8 kollekcióval jelentkeznek, és a kínálatukban női, férfi és gyermek ruházattal is találkozhatunk. Minden évszakra kettő külön kollekció kerül a boltok polcaira. A ruhadaraboknál és egyéb kiegészítőknél mindig szem előtt tartják a svéd színvonal és életstílus megtartását. A lezserebb darabok viszont az amerikai lazaságra és kényelemre hajaznak. Ezek a vonások tökéletesen jellemzik a Marc’o Polo életérzést.

A brand követte a körülötte lévő márkákat, és ők is egyre több hírességet alkalmaztak a kampányaikhoz. Uma Thurman, Jeff Bridges és Amber Valetta is segítette a vállalat népszerűsítését. Jeff Bridges-szel egy közös kapszulakollekciót is piacra dobtak, amely bevételének egy része adomány lett.

A fenntarthatóság és környezettudatosság nagyon fontos a márkának, így az általuk felhasznált anyagok mind természetesek, és a gyártási folyamat során megpróbálnak minél kevesebb hulladékot termelni.