Szürke női tornacipő Marc O'Polo 13943501

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A minőség messziről látszódik. Ha Ön is egy igazi maximalista, aki minden ruhadarabját és kiegészítőjét gondosan választja ki, szavazzon a kiváló Marc O'Polo-ra. A márka már 1967-ben lett megalapítva és azóta a sportos-elegancia vezető márkájává vált. Ez a minimalista, könnyed textil tornacipő minden szettnek megadja az összhangot és viselőjének magas kényelmet... nyújt. Remek választás a tavaszi és nyári mindennapokra. tovább
Szürke női tornacipő Marc O'Polo 13943501

További Rövidszárú tornacipők

Tamaris
23 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
New Balance
23 940 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Skechers
26 966 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
22 800 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Hummel
21 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Remonte
24 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
Pataugas
48 014 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
4 900 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Adidas
36 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Kawasaki
15 314 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
20 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól

A Marc O’Polo márkáról

A brandet 1967-ben három barát, a svéd Rolf Lind, Göte Huss és az amerikai Jerry O'Sheetsalapította Stockholmban. A svéd kifinomultságot és az amerikai nyitott világszemléletet ötvözték a legelső dizájnokban. Így jött létre az első darab, amely egy különböző anyagokból készített felső volt. A nagy áttörést az jelentette, amikor 1972-ben egy uniszex pulcsit és egy logós felsőt dobtak a piacra. Ez a megmozdulásuk nagyon szimpatikus volt a vásárlók számára, és a brand ennek köszönhetően dinamikus fejlődésnek indult.

Azóta már évente 8 kollekcióval jelentkeznek, és a kínálatukban női, férfi és gyermek ruházattal is találkozhatunk. Minden évszakra kettő külön kollekció kerül a boltok polcaira. A ruhadaraboknál és egyéb kiegészítőknél mindig szem előtt tartják a svéd színvonal és életstílus megtartását. A lezserebb darabok viszont az amerikai lazaságra és kényelemre hajaznak. Ezek a vonások tökéletesen jellemzik a Marc’o Polo életérzést.

A brand követte a körülötte lévő márkákat, és ők is egyre több hírességet alkalmaztak a kampányaikhoz. Uma Thurman, Jeff Bridges és Amber Valetta is segítette a vállalat népszerűsítését. Jeff Bridges-szel egy közös kapszulakollekciót is piacra dobtak, amely bevételének egy része adomány lett.

A fenntarthatóság és környezettudatosság nagyon fontos a márkának, így az általuk felhasznált anyagok mind természetesek, és a gyártási folyamat során megpróbálnak minél kevesebb hulladékot termelni.