A márka története 1984-ben kezdődött egy aprócska garázsban, ahol a brand alkotója, Tally Elfassi-Weijl megálmodta az első dizájnokat. A főiskola alatt a nő évente 12 kollekciót alkotott, amelyet az üzleti partnerével, Beat Grüring-gel egész Svájcban, a nagyobb üzletekben hordták szét, és adták el. Így kezdődött hát ennek a fiatalos, csajos márkának a története.
Mivel a páros egy közelebbi kapcsolatot akart létrehozni a vásárlóival, ezért 1987-ben megnyitották az első saját üzletüket egy svájci városban. 1993-ban a brand szárnyallt, és további üzleteket nyitottak Európa-szerte. Megnyílt az első TALLY WEIJL bolt Németországban, majd Lengyelországban is. 2000-ben már több mint 50 európai üzlettel dicsekedhettek, és a siker itt nem állt meg. Hihetetlen tempóval fejlődött a vállalkozás. Az ezt követő években több száz további helyszínen nyitottak márkaboltot.
A brand vonala nagyon színes, szexi ruhákból áll. A célközönség egyértelműen a fiatalabb vásárlók, idősebbek nem igazán tudnak azonosulni a dizájnnal. A ruhák mellett cipőket, ékszereket, táskákat, valamint ma már olyan apróságokat mint telefontok és fülhallgatót is gyártanak. Bár a márkát sok atrocitás érte, amiért a ruháik nem érhetők el nagy méretekben, így a teltebb hölgyek nem tudják őket viselni, mégsem változtatnak ezen, és maradnak a kis méreteknél, valamint a sokat mutató ruháknál.
Kategóriájában pénztárcabarátnak számít, így a tinédzserek is előszeretettel vásárolnak a TALLY WEIJL márkaboltokban.
Nemzetközi méret |
|
XXS |
XS |
S |
M |
L |
XL |
Európai méret |
|
32 |
34 |
36 |
38 |
40 |
42 |
Mellbőség |
cm |
79 |
82 |
86 |
90 |
95 |
101 |
Derékbőség |
cm |
59 |
62 |
66 |
70 |
75 |
81 |
Csípőbőség |
cm |
87 |
90 |
94 |
98 |
103 |
109 |