Törtfehér párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Az extra könnyedség, egy kis csipkével megbolondítva! A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. Amennyiben szeretnél a puha anyag mellé egy kis romantikus csavart is, akkor a Sloggi Zero Lace kollekciója neked készült!
Törtfehér párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

További Melltartók

-40%
Nuance
14 990 Ft 8 995 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-12%
Nuance
11 240 Ft 9 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Magic Bodyfashion
8 390 Ft 7 550 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
11 790 Ft 8 255 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
12 990 Ft 11 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-13%
Emporio Armani
16 255 Ft 14 223 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
10 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
DIM
20 743 Ft 18 203 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 687 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
10 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
24 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-11%
Lascana
15 390 Ft 13 850 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-17%
Urban Classics
12 000 Ft 10 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
16 289 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.