Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209612 Sötétkék Slim Fit

12 410 Ft 10 950 Ft
A bolthoz: Modivo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209612 Sötétkék Slim Fit
-12%
Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209612 Sötétkék Slim Fit

További Leggings

-16%
Triumph
11 870 Ft 10 040 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-16%
EA7 Emporio Armani
17 430 Ft 14 680 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Napapijri
12 810 Ft 10 980 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Maison Lejaby
18 280 Ft 16 450 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-19%
EA7 Emporio Armani
20 130 Ft 16 470 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
20 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Basbleu
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Basbleu
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-23%
EA7 Emporio Armani
22 790 Ft 17 590 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basbleu
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Dursi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Pieces
3 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
5 180 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
PEAK PERFORMANCE
44 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
33 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PeeKaBoo
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Basbleu
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Tommy Hilfiger
14 610 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basbleu
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Desigual
23 927 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.