Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU
Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

További Melltartók

-21%
Triumph
24 969 Ft 19 975 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
15 990 Ft 13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 109 Ft 11 287 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
20 769 Ft 16 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
DIM
15 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Lascana
9 090 Ft 7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-14%
Vivance
11 490 Ft 9 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
8 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
18 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
9 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-13%
Lascana
9 090 Ft 7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-14%
Calvin Klein Underwear
17 990 Ft 15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
6 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.