Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU
Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

További Melltartók

Triumph
21 979 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Triumph
14 490 Ft 13 040 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
19 711 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Wonderbra
14 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
10 990 Ft 8 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-30%
Lascana
20 490 Ft 14 345 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
16 890 Ft 11 825 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Playtex
11 135 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Lascana
20 490 Ft 16 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
15 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
12 990 Ft 10 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.