Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU
Bézs enyhén push-up melltartó Body Make-Up Essentials WHU

További Melltartók

Triumph
12 695 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 847 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
s.Oliver
13 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
4 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
10 037 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.