TRIUMPH Melltartó 'Lovely Micro' testszínű

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Betét: Félbetét; Pánt fajtája: Levehető pántok; Melltartó- bikini típusa: Trikó; Merevítő: Merevítővel; Minta: Univerzális színek; Extrák: Állítható vállpánt, Alkalmazások
TRIUMPH Melltartó 'Lovely Micro'  testszínű

További Melltartók

Triumph
22 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
24 969 Ft 19 975 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
14 109 Ft 11 287 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Wonderbra
20 769 Ft 16 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
15 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
16 990 Ft 11 893 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-10%
Lascana
15 990 Ft 14 391 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
14 990 Ft 10 493 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Esprit
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
s.Oliver
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calida
19 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
LingaDore
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
14 990 Ft 10 493 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
BOOB
21 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.