Bodyk Triumph AMOURETTE 300

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bodyk Triumph AMOURETTE 300 Fekete Kapható női méretben. 75B,EU 75C,75D,80B,80C,85B,85C,90C,80D,85D,90D,80E Női Fehérnemű Bodyk
Bodyk Triumph AMOURETTE 300

További Body

Triumph
27 023 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
23 690 Ft 18 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
19 690 Ft 15 750 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
20 990 Ft 16 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
23 690 Ft 18 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Pieces
11 967 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
23 690 Ft 18 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
JETTE
23 690 Ft 21 320 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
23 690 Ft 18 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
19 690 Ft 15 750 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
24 790 Ft 19 830 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
19 690 Ft 15 750 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
24 790 Ft 19 830 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
23 690 Ft 18 950 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
JETTE
24 790 Ft 19 830 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Katrus
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Guess
18 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
20 490 Ft 16 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-15%
Lascana
15 790 Ft 13 510 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nife
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.