Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION

32 879 Ft 26 303 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
75B

Termékleírás

Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION Fekete Kapható női méretben. 75B Női Fehérnemű Bodyk
-21%
Bodyk Triumph WILD ROSE SENSATION

További Body

Triumph
43 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Pieces
14 559 Ft 11 647 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
15 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Katrus
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
JETTE
19 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Petite Fleur Gold
22 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
24 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
23 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
JETTE
24 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Guess
18 311 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
JETTE
24 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Nuance
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.