Bugyik Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Bugyik Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH Bézs Kapható női méretben. FR 38,FR 40,FR 42. . Női Fehérnemű Bugyik.
Bugyik Triumph BODY MAKE UP SOFT TOUCH

További Bugyik

Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
7 440 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
6 690 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
4 440 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
7 440 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
7 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
8 909 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-24%
Triumph
4 690 Ft 3 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
5 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Triumph
4 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
12 489 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
7 109 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
5 940 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
5 940 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
Triumph
2 930 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.