Bugyik Triumph AMOURETTE CHARM

17 009 Ft 14 458 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bugyik Triumph AMOURETTE CHARM Fekete Kapható női méretben. FR 38,FR 40,FR 42,FR 44,DE 44,FR 48 Női Fehérnemű Bugyik
-15%
Bugyik Triumph AMOURETTE CHARM

További Bugyik

-15%
Triumph
17 009 Ft 14 458 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Triumph
13 607 Ft 11 906 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
10 114 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Triumph
14 029 Ft 11 925 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Emporio Armani
14 967 Ft 9 355 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
DIM
9 863 Ft 8 630 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Playtex
9 695 Ft 8 483 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
14 967 Ft 13 096 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Calvin Klein Jeans
14 591 Ft 12 767 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Emporio Armani
14 967 Ft 13 096 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Sloggi
22 109 Ft 18 793 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-38%
Emporio Armani
14 967 Ft 9 355 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-15%
Sloggi
23 809 Ft 20 238 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Calvin Klein Jeans
16 134 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.