Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION Fekete Kapható női méretben. FR 38,FR 40,FR 42,FR 44,DE 44 Női Fehérnemű Bugyik
Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

További Bugyik

-21%
Triumph
11 849 Ft 9 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
16 929 Ft 13 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
18 619 Ft 14 895 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Emporio Armani
18 619 Ft 14 895 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Emporio Armani
18 619 Ft 14 895 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
18 619 Ft 14 895 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Calvin Klein Jeans
18 149 Ft 14 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
DIM
12 269 Ft 9 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
6 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Calida
13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
10 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.