Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION Fekete Kapható női méretben. DE 36,DE 38,DE 40,DE 42,DE 44 Női Fehérnemű Bugyik
Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

További Bugyik

-21%
Triumph
16 649 Ft 13 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 729 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
11 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 399 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
9 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
11 859 Ft 9 487 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
8 529 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
11 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
DIM
12 059 Ft 9 647 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Dorina
3 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
9 569 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Sloggi
8 319 Ft 6 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
21 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
7 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
18 309 Ft 14 647 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.