Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

16 149 Ft 12 919 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION Fekete Kapható női méretben. FR 38,FR 40,FR 42,FR 44,DE 44 Női Fehérnemű Bugyik
-21%
Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

További Bugyik

-21%
Triumph
13 319 Ft 10 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Triumph
12 919 Ft 9 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Triumph
16 149 Ft 12 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Triumph
9 039 Ft 6 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Sloggi
20 989 Ft 16 791 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-41%
Calvin Klein Jeans
9 239 Ft 5 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Petite Fleur Gold
8 590 Ft 7 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Calida
23 860 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
1 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-38%
Emporio Armani
14 207 Ft 8 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
11 299 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-16%
Lascana
7 890 Ft 6 690 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-38%
Emporio Armani
14 207 Ft 8 880 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Emporio Armani
14 207 Ft 10 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-15%
DIM
8 269 Ft 7 029 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.