Bugyik Triumph FIT SMART

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Bugyik Triumph FIT SMART Fekete Kapható női méretben. EU S,EU M,EU L,EU XL Női Fehérnemű Bugyik
Bugyik Triumph FIT SMART

További Bugyik

-21%
Triumph
16 739 Ft 13 391 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
11 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 739 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
9 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Playtex
11 929 Ft 9 543 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
DIM
12 129 Ft 9 703 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
8 579 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
9 039 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
21 759 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Emporio Armani
18 409 Ft 14 727 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Sloggi
8 369 Ft 6 695 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
9 619 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-28%
Dorina
4 690 Ft 3 390 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sloggi
23 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
s.Oliver
6 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
3 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-31%
Petite Fleur Gold
11 490 Ft 7 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.