DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820.
DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820 galéria DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820 galéria
DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820

További Lógós fülbevalók

DKNY
6 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Gravelli
73 980 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Brilio
60 220 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
JVD
13 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
MOISS
27 030 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
63 310 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Guess
20 400 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Engelsrufer
11 740 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JVD
22 860 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
73 500 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
-20%
S`Agapõ
11 950 Ft 9 610 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Viceroy
20 160 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
14 210 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Praqia
27 650 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
S`Agapõ
13 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
60 070 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Brilio
59 600 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Brosway
17 460 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
20 860 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
MOISS
32 210 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.