DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820.
DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820 galéria DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820 galéria
DKNY Luxus bicolor fülbevaló kristályokkal 5548820

További Lógós fülbevalók

DKNY
6 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-12%
Viceroy
17 020 Ft 15 000 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
8 950 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Troli
2 260 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
97 610 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Oliver Weber
15 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Troli
1 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-20%
Lampglas
18 460 Ft 14 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
13 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
59 600 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Lampglas
14 680 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Praqia
26 110 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Cutie Jewellery
172 280 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Lampglas
13 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lotus Silver
23 020 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Guess
14 950 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Viceroy
17 470 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
18 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
18 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Troli
1 500 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.