DKNY Stílusos fülbevaló 5520088

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Stílusos fülbevaló 5520088.
DKNY Stílusos fülbevaló  5520088 galéria DKNY Stílusos fülbevaló  5520088 galéria
DKNY Stílusos fülbevaló  5520088

További Lógós fülbevalók

DKNY
9 830 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
85 400 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Guess
7 180 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto Exclusive
62 690 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Lampglas
17 300 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
18 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
9 720 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto
6 170 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
16 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
18 390 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
9 560 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-20%
Rosefield
9 290 Ft 7 470 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
63 310 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Brilio Silver
8 640 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
15 280 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brosway
21 320 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio
102 550 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Beneto
8 640 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
20 860 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lampglas
14 630 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.