Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Bralette Ex

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. A varrás nélküli kialakítás garantálja, hogy fehérneműd teljesen láthatatlan lesz még a szűk ruhák alatt is az innovatív, japán tervezésű, 360°-ban rugalmas anyagnak köszönhetően.
Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Bralette Ex

További Melltartók

Sloggi
13 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Lorin
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
DIM
14 540 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
15 790 Ft 12 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
14 968 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lascana
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Vivance
10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gatta
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Triumph
22 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
9 390 Ft 7 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Skiny
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.