Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Non-Wired

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. A varrás nélküli kialakítás garantálja, hogy fehérneműd teljesen láthatatlan lesz még a szűk ruhák alatt is az innovatív, japán tervezésű, 360°-ban rugalmas anyagnak köszönhetően.
Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Non-Wired

További Melltartók

Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Bjorn Borg
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Lorin
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lorin
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Lascana
12 990 Ft 10 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-23%
Playtex
18 483 Ft 14 376 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
7 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Nuance
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
15 809 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
11 790 Ft 9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Lascana
20 490 Ft 16 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
5 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Playtex
11 199 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.