Puma LIGA BASELAYER LONG TIGHT Elasztikus férfi funkcionális legging, černá, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
2XL XS S M L XL

Termékleírás

Rugalmas és kompressziós anyagból dryCELL technológia segítségével készült Puma LIGA BASELAYER LONG TIGHT férfi legging. Optimális támasztást biztosít, miközben segít az izmok vérellátásában a maximális teljesítmény végett.
Puma LIGA BASELAYER LONG TIGHT Elasztikus férfi funkcionális legging, černá, méret

További Sportnadrágok

-13%
Puma
12 487 Ft 10 926 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
24 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
14 783 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Puma
19 711 Ft 17 247 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Puma
18 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Puma
28 810 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Nike
21 970 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
32 820 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
G-Star Raw
27 712 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
60 690 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Lonsdale
13 829 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fila
14 377 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani EA7
31 625 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
TRIMM
31 990 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Benger
9 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Nike
43 630 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
RUE PARIS
8 640 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Compressport
54 090 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.