Puma LIGA BASELAYER TEE SS Férfi funkcionális póló, piros, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Postaköltség 1 199 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
S M

Termékleírás

A Puma LIGA Baselayer Tee SS férfi funkcionális póló a teljesítményed növelésére lett tervezve. Elasztikus anyagból készült slim szabással, mely biztosítja a mozgásszabadságot.
Puma LIGA BASELAYER TEE SS Férfi funkcionális póló, piros, méret

További Pólók

Puma
13 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
13 890 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
17 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Nike
15 950 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
15 080 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
20 060 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Sport
13 760 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
18 210 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
13 690 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
25 040 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
19 930 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
8 990 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Ragwear
5 090 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Asics
16 440 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
7 125 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
MECHANICH
5 700 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
4F
18 480 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Brooks Brothers
14 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
16 740 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
18 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.