Rövid szárú edzőcipők Puma CELL VENOM HYPERTECH

30 479 Ft 25 400 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
36 37 39

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma CELL VENOM HYPERTECH Fekete Kapható női méretben. 36,37,39 Női Cipők Rövid szárú edzőcipők
-17%
Rövid szárú edzőcipők Puma CELL VENOM HYPERTECH

További Rövidszárú tornacipők

-38%
Puma
30 479 Ft 19 050 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 200 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
22 230 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
13 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
15 200 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Adidas Originals
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Guess
52 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nero Giardini
54 183 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
19 950 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Adidas Originals
14 820 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-13%
Armani Exchange
57 575 Ft 50 378 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Yurban
16 935 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Ara
47 032 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
37 255 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Skechers
31 729 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Meline
36 911 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.