Rövid szárú edzőcipők Puma WN BASKET CRUSH PARIS.SILV

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
36 40

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma WN BASKET CRUSH PARIS.SILV Fekete Kapható női méretben. 36,40 Női Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma WN BASKET CRUSH PARIS.SILV

További Rövidszárú tornacipők

Puma
15 200 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
15 200 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
13 874 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
18 240 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
22 230 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
35 286 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
38 000 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Converse
32 129 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
20 579 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
30 239 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
25 080 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Converse
19 950 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
VANS
20 579 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
32 129 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
26 445 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Yurban
18 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
36 694 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
36 694 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.