Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
38 46

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER Fehér Kapható férfi méretben. 38,46 Jersey bélés 33% bio pamut, 36% újrahasznosított poliészter Vad amazóniai gumi talp Újrahasznosított EVA és vad amazóniai gumi belső talp Férfi Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER

További Rövidszárú tornacipők

Veja
57 819 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
61 949 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
53 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
51 629 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
61 949 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-10%
Veja
59 017 Ft 53 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
53 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
57 819 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
61 949 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
62 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Nike
51 537 Ft 41 299 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-28%
Puma
51 839 Ft 37 790 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Claé
50 463 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Puma
24 779 Ft 19 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok
18 810 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Nike
39 900 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Onitsuka Tiger
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Converse
19 000 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Skechers
37 565 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
12 840 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás

A Veja márkáról

Veja márka története egészen 2003-ig nyúlik vissza, amikor a két alapító Sébastien Kopp és François-Ghislain Morillion egy kínai gyárat látogattak meg, hogy eldöntsék, hol készüljenek a cipőik. Ekkor tanúi voltak a borzalmas munkakörülményeknek, és látták, hogy egy szobában 32 dolgozó aludt együtt. Eldöntötték, hogy ők ehhez nem asszisztálnak, és az ő vállalkozásuk más elveken alapszik majd. 2004-ben alapították meg a Veja céget, amely a fair trade (méltányos kereskedelem) és fenntarthatóság filozófiája alapján működik. 

A két fiatal férfi azért döntött a sneakerek gyártása mellett, mert ezzel a darabbal tudtak a leginkább azonosulni. Imádták, és minden nap viselték ezeket a sportos lábbeliket, és akármerre néztek, körülöttük is rengeteg ember élvezte a tornacipők nyújtotta kényelmet. 

Mikor utánajártak, mivel jár egy ilyen fajta lábbeli gyártása és eladása, felfedezték, hogy egy tornacipő árának 70%-a a marketingre megy el, míg magára a készítés folyamatára csupán 30%-ot költenek. Felháborítónak tartották, így ők a reklámot teljesen kihagyják egy-egy új terméknél, így minőséges cipőt kedvező áron tudnak kínálni. 

A gyártást Brazíliában kezdték, hiszen itt volt a legtöbb természetes nyersanyag, és megfelelő gyárak. Elkezdték megtervezni és gyártani a környezettudatos darabokat. A talprészt természetes, vulkanizált kaucsukból (gumiból) készítik, mely nagyon rugalmas, de mégis kopásgátló. A cipő felső részéhez organikus pamutot és természetes bőrt használnak. Kifejlesztettek egy olyan új anyagot, ami a cipőgyártás és az anyatermészet jövőjét talán örökre megváltoztatja. Ehhez az új anyaghoz a brazil utcákon összegyűjtött műanyag üvegeket használják, amelyeket összepréselnek, újrahasznosítanak, és ebből készítik a cipő talpának egy részét.

A márka mindenkinek való, aki fontosnak tartja a divatot, minőséget és mindenek felett a természetet is.