s.Oliver Melltartó fáradt rózsaszín

14 990 Ft 11 990 Ft
A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Betét: Félbetét; Pánt fajtája: Levehető pántok; Melltartó- bikini típusa: Balconette; Merevítő: Merevítővel; Zárás típusa: Horog; Minta: Univerzális színek; Részletek: Csipke; Extrák: Alkalmazások, Ton inTon tűzések, Puha fogantyú, Levehető pántok
-21%
s.Oliver Melltartó  fáradt rózsaszín

További Melltartók

Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-31%
adidas core
7 990 Ft 5 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-40%
Free People
10 990 Ft 6 595 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Dorina
4 790 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
9 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.