Színes Puma pulóver gyerekeknek

A bolthoz: OutletExpert.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A Puma gyerek pulóver kiváló lesz a mindennapi viselethez.
Színes Puma pulóver gyerekeknek

További Belebújós melegítő felsők

PEAK PERFORMANCE
30 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Roxy
24 890 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Basic
10 880 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Levi's®
29 290 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
RUE PARIS
15 510 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Adidas
28 880 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Adidas
28 880 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Nike
23 100 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Adidas
33 840 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Basic
8 240 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Adidas
24 750 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
For Fitness
15 510 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Kappa
14 520 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Nike
21 450 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
27 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Odd Molly
24 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
39 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
34 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
44 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.