Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT Fehér Kapható női méretben. EU 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

További Melltartók

Triumph
21 037 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
19 243 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
10 632 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
12 490 Ft 9 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
14 990 Ft 11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-29%
Playtex
10 219 Ft 7 300 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
10 155 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
11 390 Ft 9 110 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Skiny
12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
8 854 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
DIM
20 733 Ft 18 194 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 890 Ft 13 510 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
7 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
9 449 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
13 846 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.