Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER Fehér Kapható női méretben. EU 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Kicsinyitők
Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER

További Melltartók

Triumph
21 979 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
21 979 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Magic Bodyfashion
8 390 Ft 6 710 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 335 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Emporio Armani
19 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
9 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
DIM
20 126 Ft 17 662 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
12 990 Ft 10 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sloggi
8 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Carla
4 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Nuance
9 430 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-30%
Nuance
11 790 Ft 8 255 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Lascana
12 290 Ft 8 605 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-30%
Nuance
14 990 Ft 10 495 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.