Triangle

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Klasszikus, háromszög fazonú PUMA női bikinifelső divatos piros színben, mely igény szerint variálható akár más színű bikinialsóval is.
Triangle

További Bikini felsők

Relleciga
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Relleciga
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Relleciga
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sunseeker
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Swim By Zizzi
14 500 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
12 310 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
18 090 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
17 290 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Relleciga
5 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sunseeker
16 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Banana Moon
20 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Relleciga
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
15 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sunseeker
20 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Swim By Zizzi
14 500 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
5 995 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Puma
5 995 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.