Triangle

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Klasszikus, háromszög fazonú PUMA Triangle női bikinifelső, mely igény szerint variálható akár más színű bikinialsóval is.
Triangle

További Bikini felsők

Shiwi
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
19 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Trespass
9 930 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Lascana
9 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Lascana
19 490 Ft 17 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Ribana
499 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Sunseeker
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-12%
Banana Moon
25 990 Ft 22 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
11 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
13 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Relleciga
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
14 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Sunseeker
18 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
16 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Puma
4 599 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Sunseeker
16 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Swim By Zizzi
14 500 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Relleciga
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.