DKNY Be Delicious Fresh Blossom Skin Hydrating eau de toilette nőknek 100 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Be Delicious Fresh Blossom Skin Hydrating eau de toilette nőknek 100 ml . DKNY Be Delicious Fresh Blossom Skin Hydrating a legjobb ár. DKNY
DKNY Be Delicious Fresh Blossom Skin Hydrating eau de toilette nőknek 100 ml

További Eau de toilette

DKNY
11 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
14 170 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
17 760 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
4 390 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
11 350 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
12 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
6 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
11 020 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
16 620 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
DKNY
10 860 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
15 130 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
9 620 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
8 650 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
10 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
16 970 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
9 100 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
13 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
11 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Chanel
76 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.